Universitatea de Vest „Vasile Goldiş” din Arad, prin Incubatorul Tehnologic şi de Afaceri ITA GOLDTECH ARAD, a participat la cea de a VI-a ediţie a Târgului Naţional de Turism Rural de la Albac

În contextul implicarii Incubatorului Tehnologic si de Afaceri  ITA GOLDTECH ARAD  în promovarea si dezvoltarea unui concept de proiect în cadrul  „PROGRAMULUI  DE  COOPERARE TRANSFRONTALIERA  UNGARIA - ROMANIA  2007 - 2013”,  si ca urmare a invitatiei personale a d-nei  Maria Tatar,  Presedinte ANTREC  România,   UVVG a participat la cea de a VI-a editie a Târgului National de Turism Rural de la Albac–judetul Alba,  târg desfasurat în perioada 4 – 5 septembrie 2010.
Târgul a fost inaugurat de catre presedintele Consiliului Judetean Alba, dl. Ion Dumitrel, de catre primarul comunei Albac, dl. Tiberiu Todea si de numeroase oficialitati locale.  Din partea echipei ANTREC România prezenta la târg, un mesaj de salut a fost rostit de catre dl. Emil Comsa presedintele Euroregiunii Transilvania Centru.


Târgul a oferit Universitatii respectiv Incubatorului Tehnologic si de Afaceri, prilejul de a intra în contact direct cu specialisti în turism rural, reprezentanti ai mediului de afaceri national, ai autoritatilor locale si nu în ultimul rând cu vizitatori.     
Reprezentantii universitatii au prezentat participantilor oferta de servicii a Incubatorului Tehnologic si de Afaceri ITA – GOLDTECH ARAD,  precum si oportunitatile academice ale Universitatii de Vest „Vasile Goldis” din Arad.  Una dintre noutatile prezentate, se refera la organizarea de catre incubator a masteratului „Antreprenoriat si Managementul Inovarii”, în colaborare cu Facultatea de Stiinte Economice din cadrul UVVG Arad.  Programul de formare Masterala a suscitat interesul a numerosi actuali si potentiali întreprinzatori din mediul rural.
Modul de prezentare a universitatii noastre a primit aprecieri din partea Primarului comunei Albac si a presedintelui executiv a ANTREC România, d-na Maria Tatar.
Scopul principal al târgului l-a reprezentat sprijinirea turismului rural, ecologic si cultural din România prin îmbunatatirea continua a produsului turistic. Un aspect comun tuturor participantilor la constituit  dorinta de popularizare a resurselor turistice din spatiul rural al tarii prin difuzarea de publicatii si lucrari de specialitate, pliante, harti, informatii si alte materiale publicitare privind dezvoltarea turistica a diferitelor zone: tara Motilor, regiunea Moldovei, Maramuresul istoric, Delta Dunarii, Arcul Carpatic.